edanurciftci benim ağrımın çok olduğu gece hastaneleri aradım kendi kadın doğum doktorunu aradım ama onlar Parol önerdi, bende sonra direk dişçiye gittim, dişçide kontrol etti ama hamilelikten olduğunu söyledi, şok olmustum çünkü dolgu yerlerim diş etlerim inanılmaz ağrıyordu, bebeğin dişlerde ki kalsiyumu endiğini söyledi bir süre takip et zaten geçecek dedi geçmezse tedavi uygulayıp kanal tedavi yaparız dedi ama geçti gerçekten de, o yüzden doktor evet sorun var demiyorsa malesef dayanmaya çalışın geçiyor boşuna tedavi olmayın, kadın doğum doktorum da kalsiyum vitamini başlamıştı