songulkarasu20 Kızlar iki isim arasında kaldım yardım edin sizce Asil mi Baran mı çok kararsızım düşüncelerinizi alabilirmiyim ?
songulkarasu20 Mviekran asil kulağa çok hoş geliyor ama baran isminide sevdim karar veremedim bi türlü 😊
songulkarasu20 Mihriban00 evet baran da çok hoş esim baran olsun diyor ben asil karar veremedik ikisinide koysak hoş durmuyor.
Mihriban00 songulkarasu20 bence baranı sec asil hos ama baran ona bakarak cok agır ve tatlı duruyor tabiki son karar senin🙂🙂 tatlı anne