Günüm geçti 40+3 haftalık normalde devlete gidiyorum ama ne randevu nede fiş bulamadığım için özele gittim 2 cm açıklık var bebeğin suyu bitmek üzere dedi yatış verdi ama maddi durumum olmadığı içim kabul etmedim eve geldim sancılarım başladı 10 dkda bir 15 dkda bir gelip gidiyor korkuyorum biraz dualarınıza Benide katın rabbim kucağımızı boş bırakmasın sağsalim alalım kucaklarımıza bebişlerimizi rabbim isteyen herkese versin🤲🤲