Mervenurns ben 1 saate yakın kaldım detaylı da, beyninden başladık beynindeki şeylerden gözüne burnuna yarık dudak olup olmamasına bütün organlarına tek tek baktı ölçtü hepsini de tek tek anlattı midesi şöyle omurgası böyle vs diye sonra damarlarına baktı damarlardan akan kanın akış sesini dinledik kordondan kanın akışına baktı bebeği güzel besliyor kan akışı güzel dedi, en son da renkli baktık uygun pozisyonu yakalayınca renkli fotoğraf verdi