MelissaKaplan 20 +2 haftalık hamileyim vajinal kaşımtı çok fazla kaşımadan duramıyorum lütfen yardım edin çözümü nedir neden çok kaşınıyor normalmı değilmi ?
Gokhangurbet58 MelissaKaplan mantar yada enfeksiyon kapmis olabilir canm biz bsey yapamayiz bnce vakit kaybetmeden doktora git
Meltem123 MelissaKaplan muhtemelen mantar olmuştur hemen doktora git ona göre krem veriyor canm ilerlemesin
deleytedmom257 Büyük ihtimal sistit olmuşsun. Hamilelik döneminde daha da hassas oluyor bünye en ufak durumda kaşıntı, enfeksiyon alabiliriz.doktoruna bilgi ver bence cnm.
GncicekM Canım benim hamilelikte ki mantar enfeksiyonu önemli doktoruna git muhakakak çok vakit geçirmeden