Soysalasli
Çevremde çoğu kişi ailemdekilerde dahil ona gitti ve kimse memnun kalmadı doğum hanede. Muayenelerde çiçek gibi davranıp dogum anında aşırı ilgisizmis tuhaf davraniyormus bayağı.
O hastanede başka doktora gittim 10 gün içerisinde tekrar gel dedi gittim ve o Dr yoktu bende sırf muayenede ovduler diye merakımdan Cihangir beye gittim o ayrılan doktorun hastası olduğumu biliyordu ve ikinci muayene ücretsiz ya sanırım başka doktorun Hastasina ücretsiz seklde bakmak zoruna gitti , içeri girdgim an hesap sorar gibi niye geldin, hangi dr’a gidiyorsan ona gelmen lazm bana niye geldin, bende izah ediyorum o Dr olmadığından size randevu açıldı diuorum lafımı yarıda kesip tamam geç yat bakalm diyo snra muayene ederken tekrar niye geldinli sorular sordu o kadar sinir oldm ki aradm hastaneyi şikayet ettm. Şikayet vara yazdm guyya uyarı verilmiş ama hiç inanmadm. Herkes müzdarip o adamdan. Yüzyıl hastanesinde CEYHUN ATES var onu şiddetle öneriyorum. Herkesin sezeryan dediği doğumları bile profesyonelligiyle normal doğurtan bir doktor 👍 çok insanın tecrübelerine dayanarak bu kadar emin ve net yazdm , doğumda kötü anı yaşayın istemem.