Eylul_gunesi Ben dalga gecmedim hanimefendi. Aksine size yol gosterdim. Sonrada biraz rahat olun diye size yakinlik gosterdim. Kolay kavusmadim merak etmeyin. İki kere bebegimi kaybettim. İki kerede dis gebelik gecirdim. Aylardir tup bebek tedavisi goruyorum. Kullandigim ignelerin ilaclarin haddi hesabi yok. Eger bukadar zorlanarak hamile kalmis olmam sizin icin affettirici ise kusura bakmayin bastan soylemedigim icin. İnsallah yasadiklarimi Rabbim size yasatmasin. Umarim tek seferde hamile kalir saglikla kucaginiza alirsiniz. İnsanlara samimi davranmamak lazimmis sayenizde anlamis oldum. Tek bi cumleyle insanin kalbini paramparca edebiliyorsunuz.