Kızlar 30 yıllık hayatımda ilk kez bu yaz sivrisinek ısırıklarına maruz kaldım. Hiç sinek ısırmazdı ama şuan hücum ediyorlar, sanırım Hormonlardan😕 Bodrumda da sinek çok. sinkov lar deriden nüfuz edip kana karıştığı için kullanmıyorum. Benim gibi olanlar nasıl başa çıkıyorsunuz hangi losyonu kullanıyorsunuz acill yardım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻