Alyamelekeren Yaklaşık 2 saattir agrilarim var gidip gidip geliyo midem de çok bulanıyo bı duş alayım dedim ama geçmedi 37+5 im bu arada sizce doğum sancısını
DuyguSahinCubukci Alyamelekeren Geçmiyorsa düzenliyse doğum sancısı olabilir benim adet sancısı gibi baslamısdı dus alınca dinlenince de gecmediyse bi doktora danıs derim