Betfer Mayraaa prima güzel kokulu da oluyor . Bebek altına yapsa koku da olmuyor pişik de öyle diyorlar
Mayraaa Bana sleepy ve jeheny white diye birsey onerdiler ilk bebegim bilemedim prima ve Molfix alisinca ve baska marka beze gecis olunca pisik cok oluyor dediler bu konuda kararsiz kaldim
Mayraaa Hazeleyes_ 0 az alin diyorlar kucuk oldugu icin kullanisli degilmis sanirim 1 ve 2 yi cok almak gerekiyomus
Mucizem-m Mayraaa bebisin ortalama dogum kilosu belli oluyo zaten 1numara alirsan cok al derim gunde 15 bezi bile geciyo biz ilk bir ay baya cok kullandik sonra duzene giriyo tabi
Aysegulsaygi Mayraaa prima veya Mayraaa prima güzel ama biraz pahalı sleepy de güzel bezin markasını degiştirmeyince pişik olmuyor genelde