Kızlar merhaba 33 haftalık hamileyim. 2 hafta sonra yani 35 haftalık iken saçlarımın dibine değdirmeden 3 parmak altından saçlarımı fotoğraf çekimi için boyamak istiyorum.
Boyama işlemini terasta eşim yapacak, hem geniş hem de açık alan olduğu için terasta akşam saatlerinde serin serin hem de kokusu çok fazla burnuma gelmez diye düşünüyorum. Uçlarından da biraz kesmek istiyorum açıkçası 🙄
Gebeliğin son haftalarında saçlarını boyatan veya kestiren var mı? Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Doktoruma henüz sormadım ona da soracağım ama sizlerin fikirlerinde merak ettim bilmek isterim.