Bugün kan sonucuna göre 2 haftalık hamile olduğumu öğrendim 2 gündür çok fazla kan verdim betam 209 çıktığı için bugün doktorum yarın acilden tekrar kan ver betan 400 üstü çıkması lazım erken gebelik olduğundan 209 görünüyor şu an dedi vermesem de 2 hafta sonra randevum var o zaman ultrasondan görünmez mi dış gebelik falan varsa