Tubii Kizlar yarin cati muayenesi olcam bircok kisi kanama olcagini söylüyor cok tereddutteyim kan gelirse ne yapcm diye dogumu tetiklermi sizler ne dusunuyosunz
Hndntrk Tubii 38. Haftamda oldum kahverengi akıntı ya da hafif kanama olabilir korkma dedi doktorum ama ikiside olmadı bende Doğumuda tetiklemedi 39+1 im hala sancı ve açılma yok
Liladrian Tubii Ben de yarın çatı muayenesi olacağım. Çatı muayenesi adı altındaki postları okuyabilirsiniz. Doğumu tetiklenen de olmuş, sadece kanaması olan da ya da hiçbir şekilde etkilenmeyen de..
Tubii Ins bendede kanama olmaz her kafadan bi ses cikiyo bakalim rabbim bir avazda kurtarsin bizi insallh
Yamangiller Bende de oldu kanama ama kırmızı kanama değil kahverengi akıntı şeklinde. Sıkıntı da olmadı. Bu şekilde olması normal dediler.