Kızlar 33 hftalik hamileyim alt karinda ağrı vardı doktora geldik nstye bağladılar sancı çıktı serum verdiler yeniden bağladılar yine çıktı kan idrar aldılar şimdi hala alt karinda ve rahim icinde ağrı hissediyorum basına gelen varmi korkuyorum bilgi verin lütfen kan idrar sonucunu bekliyorum şimdi