Jdjdjdjdjjxjzjz 😄nasip olursa ikinci kızım olursa eşimle Alin ismini istiyorduk ama sonra düşündük hep Alilerle karıştırılacak: Adın ne
Alin. Ne Ali mi????
Ya da sınıfında öğretmen : bu kalem Alin’in mi?? dese Ali’nin mi dese aynı olacak 🤔🤔🤔
bu ismi çok seviyorum nasip olurda bi kızım daha olursa bu sebeplerden koymayabilirim yoksa çok kibar asil bir isim 💖