Beyzanuraslan Farklı bir sorum var sizlere 😊 yayla nın pirincini kullanıyorum ama tane tane olmuyor pilavı ne kdr lapa da olsa içinde illa ki tek tük içi diri olan oluyor sinir oluyorum sizler nasıl yapıyorsunuz ve hangi markayı kullanıyorsunuz 🤷🏻♀️🤗
[silindi] Beyzanuraslan BİM’in Efsane yeşil renkli olanından kullanıyorum. Pişirmeden önce 2 saat tuzlu kaynar suda bekletip pişiriyorum. Tam ölçülü tek tane oluyor. Suyu göz kararı koyarım her zaman, hiç ölçmedim.
Lulemom Beyzanuraslan ben bimden kullanıyorum. Bazen yasemin alıyorum bazen normal pilavlık. Tam ölçü yapıyorum bide 5-10 dk kavuruyorum ben suyunu koymadan önce. Tane tane oluyo.
Beyzanuraslan [silindi] bende marka değiştireyim olmadı bundan önce bende zeki marka kullanıyordum o daha iyiydi 🙄
Akbulutsevda A101 de ithal pilav var çok gzl tane tane oluyor bir kac damlada limon sıkarsan harika oluyor
esmerrmm Beyzanuraslan osmancik baldo bunlar guzel geliyor sadece bana . Digerleri lapa değişik bisey oluyor
esmerrmm Beyzanuraslan bide ben hic suda bekletmem pirinci sadece yıkarim ondan sonra sehriye kavrulduktan sonra pirinci döktüp 1, 2 dakikada beraber kavururum oylede lapa olmasini engelliyor 😊
Yamacin-Annesi Beyzanuraslan hakmardan baldo mavi paketli olanı alıyorum ve asla ölçme yapmıyor tane tane oluyor ama sıcak su koyuyorum pisirken bide yapmadan yarım saat once suda bekletiyorum
Halis-1 Once sehriyeleri normal sivi yagda kavurup pirincleri katiyorum sonrada tereyagi katip kavuruyorum azcikda su harika oluyor tane tane denemenizi tavsiye ederim her tur pirinc denedim hepsinde de oluyor😅