Merhaba arkadaşlar 18 haftalık gebeyim bu aralar çok sinirli ve gerginim.Eşim aşırı dikkatsiz sürekli saçmasapan şeyler yapıyor defalarca uyarmama rağmen… ben de bugün sinirlendim ve bağırdım çağırdım kendimi tutamadım rahimde batma hissettim. Acaba bebeğime birşey olur mu ?