Seda_nrr yaa ne güzell, gerçekten benim doktorum da öyleydi antepte kaldı canım hocam :( bu kadın gözümün yaşına bakmadı zar zor söylettim ama iyi de olabilir bişey olmayabilir dimi??? dediğimde ancak öyle söyledi sebepsiz de olabilir dedi, Allah gönlümüze göre versin canım. İnsandan insana fark var erkekler gerçekten kadınlara daha nazik davranıyorlar.