Lulemom Aynuromerbyr12 20. Haftada başladım 36+3 deyim hala kullanıyorum, doğumdan sonra 3 ay daha kullanıcam. Doktorum öyle söyledi.
crn345 Aynuromerbyr12 benim doktorum bişey demedi doktor önerisi olmadan kulansak olurmu faydası varmı canım
Aynuromerbyr12 crn345 ben balık yemedim hiç o yüzden takviye şart dı ama siz doktorunuza sorun size uygun bir balık yağını yazsın
akgunbirsen Aynuromerbyr12 ben kullanmıyorum doktorum yazmadı. Haftada 2 balık yiyorum, ceviz yiyorum ondan olabilir.
Anesanne Aynuromerbyr12 ben doktoruma danışmadan kendim başladım. Sonra doktoruma söyledim kullan ama her gün içmene gerek yok dedi. Bikaç günde bir içmen yeterli dedi ben de üç günde bir içiyorum
Anesanne ZumrutHanim ben amwayin ürünlerini kullanıyorum vitamin olarak. Balık yağı olarak da yine Amway in omegasını aldım
zeynepin_annesiiii Aynuromerbyr12 imom kullanıyordum . Doktorum bıraktırdı bebis çok kilo almış benim 33 haftaligim daha
edabazin Aynuromerbyr12 valla canim hamileligimi öğrendiğim günden belli kullanıyordum bırakalı 5 gün anca oldu suan 34+4 günlüğüm ilk alfalino diye bir markayla başlamıştım daha sonra mollers kullanmaya başladım bence mollers balık yağı markasinda tek diyebilirim
gamze1126 edabazin benim kızım tam 6 aylık oldu bugün 3 aylikken basladik mollers se hep kullaniyorum. kiloda yapmadi. cok memnunum bende gerçekten 1 numara