Daha önce düşük yapan biri olarak söyleyebilirim ki sakın beklemeyin doktorunuza hemen gidin.. bebeğiniz karnınızda ölmüş olabilir düşük yapıyor olabilirsiniz yada hiçbirşeyiniz olmayabilir. Burada kimsenin tıp diploması yok. Doktorunuz ile görüşün acil