Kızlar iyi akşamlar ya buradaki postları okuyup o kadar korktum ki börek yedim börek yedikten sonra midemi mi bozdum bilmiyorum ama afedersiniz ishal oldum. Burda hep doğum başlangıcı falan diyorlar yani kasıklarımda bi sancı bi şey yok. Ama sanırım bağırsak hareketlerinden dolayı karnım ağrıyor tuvalete çıkınca geçiyo. Bu arada 32+1 haftalığım daha dün doktordaydım nst ye de bakıldı bi problem yok erken doğum riskim de var bugün böyle bir şey olmuş olabilir mi?