[silindi] Bebeğimde sarılık var gibi. Hastanede beyaz ışık tedavisi uygulanıyor ya evde de telefonun flaşını tutsak olur mu sizce?
Bebegimicin1 [silindi] olmaz hastanein isigiyla evde yapacaginiz bir. Degil hastanede kalmaniz daha iyi bende 2 gece kalmisti hastanede ama bize mavi isik vermislerdi