Osnatrnds Kızlar 2. Daha kolay olur diyorlar siz ne diyorsunuz ilki çok zordu nasıl doğurucam ben çok korkuyorum😂
melekVzeynepE Osnatrnds hiç korkma 😂 bı anda çıkıyor 1 buçuk haftaya kalmaz normal doğum yapıcam çok rahatım
Kbra_em Osnatrnds ilkde bişi den haberim yoktu hersey süpriz oldu. Şimdi 2.gebeliğim korkuyorum.. başıma gelecekleri biliyorum çünki :)
melekVzeynepE Osnatrnds ikinci doğum öyle birinci gibi defill çok daha kolay, belki anlamayacaksınnn bile , 1 haftaya ben sana yazcamm bak anlatıcam♥️