MerveCeren canım bizim başımıza şöyle bişey geldi , ablam 10 yıl aradan sonra ikinciyi doğurdu, ilki sezeryandı. İkincisi için gün belirlendi ama 37. hafta başı ağrıları çok arttı hastaneye gitti 3-4 cm açılma olmuş, ve doktor demişki eğer biraz daha gelmeseydin eski sezeryan dikişleri yırtılabilirmiş Allah korusun 🙏bende ikinciyi düşünüyorum ilki sezeryan, eğer nasip olursa normal yapsam mı diyorum , sonra bu geliyor aklıma , bilemiyorum konuyu hiç araştırmadım bende merak ediyorum aslında 🤷♀️