aysgl24 38+1 aşırı derecede kasıklarım ağrıyor eğilip kalktıkça daha çok şiddetleniyor veya iş yapınca ,yürürkende zorluk çeliyorum bu durumda olan varmı Kızlar? Yrn kontrolüm var alttan muayene yapacağını söylemişti geçen hafta dr um🤦♀️
Enesefe aysgl24 bende aynıyım canım 37 haftalık olacağım yarın bugün çok ağrım vardı yarın kontrol olacak ama sezeryan olacağım ben doğuma 14 gün kaldı allah hepimizin yardımcısı olsun
aysgl24 Enesefe Ayy amin 🙏cnm bnm normal Doğum bi aksilik olmazsa ama bu kadarsa şiddetli bi ağrım olmamıştı hiç duş alim dedim zor çıktım duştan🤦♀️
Minikmucizem1 Bendede war ya 36 haftalığım bugun başladı nedense ağrı bazen siddetlenuo oturup kalktığımda falan