Biannee1 Şöyle ki akdenizliler vakfı diye bir yer var. Tek sefere mahsus 60 lira gibi bi ücretle oranın kartını almıştık, bir yıl geçerli ve bazı hastanelerle anlaşmalı. Ortadoğuda da %10 indirim oluyor. Bu indirimle muayene 213 liraya geliyor. Normal doğum 3400 civarına sezaryen de bir tık daha uyguna geliyor diye hatırlıyorum. Arayınca telefonda da bilgi veriyorlardı canım. Net olsun diye bir sor istersen.