Uzel 1cm açılmam var doğumu durdurmaya çalışıyorlar bu haftada doğum yapan anneler varmı tecrübelerinizi paylaşabilirmisiniz
Uzel Gonul_enes 32+5 im kansızlıktan dolayı gittim ve tesadüf orda kaşığıma bir sancı girdi ama ondan önce iki gün çok kasılmam oluyordu nst ye bağladılar sancılarım 70 e çıktı
Gonul_enes Uzel insallah durur 36 dan sonrasi sikinti olmaz ama olurda dogarsa bile korkma bebeginin kilosu iyiyse kuveze girsede cok durmaz arkadasim
Haticecakirr Uzel çok geçmiş olsun 💐 süt kaşar karpuz yoğurt kefir ceviz badem deneyin inşallah sağlıcakla zamanı geldiğinde kucağınıza alırsınız