Kizlar son bir kaç gündür öylesine kötüyüm ki ülkenin gündemi , yangınlar , tacizler , tecavüzler , intiharlar her gün envai çeşit olaylar :( acaba diyorum bencillik mi yapıyorum o kadar çocuk isterken ? Nasıl bir geleceği olacak aç mi kalacak ağaçsız mi doğasız mi ? Bu zamana kadar gördüğümüz artık kötüye giden bütün güzelliklerden doğadan denizden ağaçtan mahrum mu kalacak ? İçime ateşler basıyor , bazen içim evlat hasretiyle kavrulsa her bebek gördüğümde burnumun direği sızlasa da , acaba diyorum ona aslında kötülük mü yapmış olacağım dünyaya getirerek :( o zaman da nasıl bir vicdan azabı olacak .öyle bi ikilem içindeyim ki anlatamam . Sizlere de aynı şey oluyor mu ? Dilerim Allah tan bu felaketlerin hepsi biter artık her sabah bugün ne olacak acaba diye uyandığımız günler geri de kalır 🙏