Serappp14 22 haftalıl hamıleym bugün cezaevine gittim bikaç kere xrayden gecmek zorunda kaldım başka trlü gecırmedıler yanı bu haftadan sonra hı zararı olurmu sizce
Yeni-anne4-02 Serappp14 gebeliğin ilk haftalarıyla hamile olduğumu unutup, devlet dairesine bir girerken bir de çıkarken geçmiştim, bir sıkıntı olmadı ama geçmemek gerektiğini söylüyorlar
HilalYlmz Serappp14 bende geçen gün avmye girerken dalgınlıkla geçtim güvenlik keşke geçmeseydin dedi 😏
Merveee34 Serappp14 ben kızıma hamileyken bi abimizi ziyarete gitmiştik cezaevinde 2 sefer geçtim o cihazdan mecbur geçmen gerekiyor . Görevli bisey olmaz demisti . Simdi oğluma hamileyken havaalanında geçtim hem gidişte hem dönüşte
Kuben Metal dedektörü mü, x-ray mi ? Önemli olan o. Mesela AVM lerde geçtiklerimiz metal dedektörü onda sıkıntı yok ama çantalarımızı bıraktığımız yer x- ray o zararlı. İkisi karıştırılıyor
Zeyyyn Serappp14 mecbur geçmişin canım birşey olmaz elimizdeki telefonlar ondan daha zararlı sürekli elimizde