Kızlar 31+5 im bugün iki üç gündür çok az hareket ediyor dönme falan da yok içimde hissediyorum gaz sancusı gibi dışardan gözükmüyor hareket bide günde bir iki kere tekme atıyor az yaşayan var mı bunu normal mi pazartesi doktor randevum var ama korkuyorum 😔