Osnatrnds ben ilk gebeliğimde hiç bişey kullanmadım ama çok kötü yara oldu herkese diyorum benim yaptığımı yapmayın diye. Oğlum kan emdi kan kustu. Benim gözlerimden yaşlar geldi. Gerçekten doğum sancısı falan halt etmiş yanında böyle bi acı yok. Göğüc ucu kremi alayım dedim bunda o da doğumu tetikler diye korktum doktor da sürme dedi. Bi arkadaşımdan gümüş kapağı duydum doğumdan sonra her emzirme sonrası kullandım hiç yara olmadı dedi. İlkinde o da çok kötü olmuş ucu kopmuş. Ama ikinci de çok rahat ettim kesinlikle al gümüş kapağı dedi hemen aldım inşallah işe yarar