lentil oyku27 bende 24teyim geçenlerde mahvetti beni kimyon kaynatıp içtim bi zararı var mı bilmiyorm ama bebeği gaz sorunu çeken anneler hep içiyor hamilelikte de birşey olmaz diyerek düşündüm içtim ama gerçekten işe yaradı
Bsrahb lentil canım ben şuan hastanedeyim benimde gaz sıkıntım çar senin yazını görünce doktoruma sorayım dedim tavsiye etmem dedi içme dedi