SerpilEsra Merve5561 oglumdada hic soylemedi hep kendisi bakti haziranda gttim izne suan ne durumda bilmiyorum canim yigit kadar olmasada erken sogacak dedi insallah kuvez surecimiz olmaz oglum 33 dogdu buda belki 35
Merve5561 SerpilEsra anladım hayırlısı benim ilk hamileliğimde 26.haftada 26mm ye düşmüştü rahimağzı ama 39+4 te doğum yapmıştım bakalım bunda ne olacak inşallah zamanında doğum yaparız
Merve5561 Likapaa benim de ilk öyle başlamıştı mesela karnım sol tarafa yamuluyordu resmen şimdi komple sertleşiyor karnım
SerpilEsra Merve5561 keske sorun sadece rahim agzi olsa kuzum benim rahmim dogustan asagidaymis haliyle bebekte asagida. oglumda nisanim geldi suyum bitti gunlerce evde sanci cektm 2 hafta kilosu sabit kaldi artk doguma aldilar 29da durdurmuslardi dogumumu. Insallah bunda erken baslamaz bu sorunlar cok yorucu bir surec oluyor zaten kasilmalar var haftada bir pruluton kullaniyorum. Bu aydan sonra agrilarin artacak dedi doktor😪
Merve5561 SerpilEsra ah ah canım bunu çekmeyen bilmez gerçekten çok yorucu tabi buna da şükür ama ben ilk hamileliğimde her gün ağladığımı bilirim hep yattım sıcakta artık kemiklerim ağrıyordu yatmaktan bakalım bunda nasıl ilerleyecek süreç inşallah en iyi şekilde atlatırız
SerpilEsra Merve5561 insallah kuzum insallah gercekten cekmeyen anlamaz evde bi cocuk varken dahada zormus bunu anladm illaki onu aksattigim zamanlarim oluyor. Kan sulandirici ignede kullaniyorum gobekten yapacak dermanim kalmadi esim yoksa ben bacaktan yapiyorum varsa koldan yapiyor neler cekiyorum cok doluyum inan ki
Merve5561 SerpilEsra benim de aynen 3 yaşında kızım var annem geldi işte yoksa bakacak gibi değildim mahvoluyordum sonu güzel olsun inşallah canım
SerpilEsra Merve5561 ahh annem olsa tayinciyiz bizde gurbetteyiz malesef ne yapiyorsam kendime. Esim bile 15 gun goreve gidip gelmedigi oluyor malesef Allah hepimizn yardimcisi olsun
yamacinannesii Merve5561 bende 25 haftalık hamileyim benim de genelde karnım taş gibi ve ağrıyo yani canım acıyo ya karnım genişliyo ya da bütün gün ayakta olduğum için oluyo
Bebegim4 Merve5561 kuzum benimde ayakta gezince öyle oluyodu 5 dk bile karnımı sertleştiriyodu kasılmanı bilmiyorum tam bu durum ama rahim ağzım kısalmış hunileşme olmuş rahim ağzı yumuşamış esnemiş dün serkaj oldum erken doğum olmasın diye Allah’ın izni ile inşallah eğer böyle rahatsız olursan bi doktoruna yada bir acile görün nst falan bağlar bakar belki için rahat eder inşallah
Merve5561 Bebegim4 çok dikkat et canım Allah yardımcın olsun benim de ilk hamileliğimde benim de kısalma oldu ama serklaj olmadım progestan kullandım ve hep yattım bında da dr serklaja gerek görmedi iyiydi en son rahimağzı bakalım pazartesi gidicem dr a
Nortakoylu Merve5561 bende yeni hastaneden çıktım 30. Haftamızda kasılmalarımın yanına sancı eklendi o zaman riskli diye hastanede yattık. Nst 40 ı bulmuştu şuan 4 saate bir ilaç kullanıyorum. Eğer kasılmalarının yanında sancı yoksa korkmana gerek yok bence. Birde bu dönemki bebekler ne aceleciymiş 🤭
hepoyleolurzaten Merve5561 Bende de olmuştu, hatta benim 22.haftam falandı doktor baktı ultrasonda da görülmüştü kasılma, o zaman doktorum kasılma durdurucu fitil vermişti ve yine kasılma durdurucu iğne yapmıştı önlem olarak
Bebegim4 Merve5561 inşallah sıkıntı da yaşamazsın canım çok zor geçti böyle olacağını hiç tahmin etmezdim bunlara hamd olsun inşallah sağlıkla gelsin tüm bebişler🤍
fethiyeli48-48 Merve5561 merhabalar canım ben 27 haftadayım bende de dediğin şey oluyor doktorum 2 Dİr nst ye sokuyor o hissettiğim kasılma mı diye nst de de o toplanma oluyor ama sancı çıkmıyor doktor da ebe de normal dedi bebek kendini yaslıyor bi yere o kasılma degil dedi . Sende muhtemelen benimle aynı şeyi yaşıyorsun gönlünü ferah tut inşallah