nazzzzzzz çok geçmiş olsun.Canınızı sıkmayın tedavisini olduktan sonra korkulacak birşey değil bende dört yıldır bu hastalıkla birlikteyim düzenli ilaçlarımı kullanıyorum suanlık bi sıkıntım yok.Güzel düşünün güzel olsun.Stres Herşeyin başı maalesef 😊