Saripapatyam1 doktorum ne zaman gelmemi söylerse ozaman gidiyorum🥰
ilk haftalar da önce kese daha sonra kalp atımı daha sonra bakmak için haftada bir gidiyorduk daha sonra 9.haftadan falan sonra ayda bir ayra bir oldu sonra üç haftaya indi aralıklar üç haftada bir çağırdı 30lu haftalara geçince iki haftada bir oldu 34.hhaftamdan sonra her hafta çağırdı şuan 37+3üz haftaya salı doğumumuz var Allah nasip ederse🤲🏻🥰