Eceumdurmaz Sema357 merhaba bende tayin dolayısyla Bursa’ya geldim öneri yapanlar Emel Arslan Bursa doruk önerdiler 1 defa gittim çok memnun kaldım 🙏🏼Yarın tekrar kontrölüm var
Sema357 Eceumdurmaz Eceumdurmaz ben de çok kararsızım herkes farklı farklı doktorlar söylüyor bir kaç kişiden pembe mavide jale hanımı önerdi ama kararsızım🤭
Merveaydmr Ben Jimerde Selim Akgün’e gidiyorum çok memnunum iki düşüğüm olmuştu bu bebeğimden önce çevremdekilerin önerisiyle gittim çok detaylı ilgileniyor insanın aklında soru filan bırakmıyor