Hatice-Cihan Doktorlar çok ilgiliydi odam tek kişilikti ebeler hemşireler aşırı ilgiliydi çok şaşırdım gerçekten ilk doğumum özeldeydi özelden hiç bir farkı yoktu doktorun ilgisizliğinden korkuyordum ama asla korktuğum gibi olmadı sürekli gelip kontrol ediyorlar bişeye ihtiyacımız olup olmadığını falan soruyorlar doğum kıyafetlerimi onlar çıkardı onlar giydirdi refakatçi eşinizi kabul etmiyorlar ama kadın kim olursa fark etmiyor ama eşiniz sizi görmeye gelebiliyor