elanurrerarslann-44 Babası Ubeydullah olsun diyor bana çok uzun geliyor ubeyde daha hoş gibi geliyor sizce hangisi ?
mummy_mom elanurrerarslann-44 şahsen ikisini de uygun bulamadım.sizin tercihiniz tabi de bir bebek icin çok ağır isimler gibi geldi bana.
elanurrerarslann-44 Prlkelif zorluk yaşayacağını sanmıyorum Gezegen_00 sahabe ismi çok duyulmamış biraz farklı gelebiliyor ilk görüşte
seker55 Yanlış anlamayın ama bende inanan bir insanım çok şükür ama gerçekten çok zor bir isim ikisini de koymazdım bu arada ben geleneksel isim sevenlerdenim ya da öz Türkçe Ömer Gökalp gibi
elanurrerarslann-44 seker55 sahabe ismi olduğu için tercih etmek istedim Türkçe isimlerde güzel fakat çok da hoşumuza giden bir isim olmadı eşim ısrarcı bu isim konusunda bende en azından hangisi kulaga hoş geliyor diye sormak istemiştim teşekkür ederim 🙏
Prlkelif Daha kolay isim koysanız bizim sevdiğimi isimler değilde yavrumuzun zorluk yaşamayacağı isimler koysak aslında daha iyi olur.
suslubocu Kadın 2 tane isim koymuş hangisi diye zorla c) hiçbiri şıkkı koymaya çalışıyorlar 😁 çok güzel ubeyde ismi ubeydullah da güzel. Tebrik ediyorum sizi kararınızdan dolayı
seker55 elanurrerarslann-44 tabiki dediğim gibi bende inanan bir insanım çok şükür ama isim hem zor söylenişi hem de ağır sanki
elanurrerarslann-44 seker55 benimde istediğim bi isim degil ama babası çok ısrar ediyor napacagımı bilmiyorum 😏
seker55 elanurrerarslann-44 valla canım bence isim de ikinizin de içine sinsin mesela ben bir şey demiştim neva kız ismi eşim hayatta sevmedim dedi e o sevmezse olmaz yani eşya değil ki çocuk bu ikinizin de içine sinsin karnında taşıyan sensin diret yani senin istemediğin bir şey olmasın ben asla istemediğim bir ismi koymam
elanurrerarslann-44 seker55 çok tartışıyor benimle daha 20 haftalık sen ne dersen de bu isim diyor benim hakkımda var diyorum ama anlamıyor bu erkekler niye böyle inatçı ya 🥲