Ilayda11 korkulcak bişey değil cnm gözünü kapatıp açıyorsun hop bebişin yanında 🤗 sadece sedyeden sedyeye geçirirken biraz canın yanıyor ama oda olucak o kadar sonuçta ameliyat ben hemen ayağa kalkmıştım inşallah sende kolay geçirirsin canım kendini motive et korkulcak bişey değil sonu güzel olcak 😍