Ezgiparlak 39+3 deyim ama dayanamıyorum iki gündür mide yanmalarım başladı hava sıcaklığı cabası zaten bir türlü doğuramıyorum tansiyonum düşüyor hayattan soğudum artık.Midem mahvediyor beni kusucak gibi oluyorum uzanırken sizde durumlar ne ?
Minisimveannesi Ezgiparlak Allah yardimcimiz olsun canim havalar mahvediyo insani bendede mide problemi var dedigin gibi midemden agladigim cok.olmustur doktorum gaviscon vermisti bir ise yaramadi 1 aydir lansor kullaniyorum o kadar rahatim ki yanma agri hic bisey yok istersen doktoruna danisip kullanabilirsin rahatlatir biraz
Akbulutsevda Ezgiparlak 35+6 inanırmsin bende de aynıları oluyor. Tansiyon dusuklugu mahvediyor beni🥺
Neslihanbew Ezgiparlak hepimiz aynıyız canım 38+1 benim gerçi sezeryan ALLAH nasip ederse 5 ine ama deseni gel alıyoruz gidicem. Ama ALLAH sağlıklı sıhhatli kavuşmak nasip etsin geçicek inşallah 🙏
Annecik_2021 Ezgiparlak benimde var mide yanması 40+3 haftalık karın sertleşmem de var bugün ise sancım başladı Doğumun yakın olabilir
Ezgiparlak Minisimveannesi hiçbirşey fayda etmiyor sinirlerim bozuldu ağlıyorum artık yani çok zorluyor
Ezgiparlak _imra_1213 sonunda çok mutlu olacagım kızıma kavuşunca biliyorum ama dayancak takatim kalmadı
Ezgiparlak Neslihanbew inşallah rabbim sağlıklarıyla kavuşmayı nasip etsin❤️ Benimde kontrolüm var bakalım 5 inde ama inşallah daha erken gelir