Öncelikle adet düzensizliğm var belirtmek isterim en son 10 haziran da oldum bebek istiyoruz tabii ama ikidir gebelik testi yapıyorum yok göğüslerim çok acıyor sanki adet olacak gibi ama dün bugün denizdeydik eve geldik çok başım dönüyor inanılmaz yatıyorum hep güneş mi çarptı yoksa gebelik var mıdır bilemedim sizde idrar da çıkmayıp kan da çıktı mı?