GulcanDongel Merhaba hanımlar hiç bi yan etki yoktu kontrole geldim açılma varmış ilaçlarla tedavi ediyorlar eğer yarına kadar geçmezse serklaj yapacaklar. O nasıl oluyo zor mu geçiyo korkuyorum beni bilgilendirir misiniz. Bide özel de ücreti ne kadar olur.?
Esrakin GulcanDongel Hic korkma cnm uyutuyorlar zaten ben hisetmedim ama ameliyattan sonra agrin oluyor o zamanda agri kesici veriyorlar ameliyattan 3 saat sonra yemek yedirdiler ve hemsiler eşliğinde yürüttüler odada 3 saat sonrada cikis yapildi doktor kontorlunden sonra 1 ay yatis verdi bana tuvalet harici kalkmak yasakti fitil magnezyum falan verildi bu arada 4000 liraydi ben ozel gebze yüzyıl hastanesinde yaptirdim tahliller korona testi yatak parasi falan
Esrakin GulcanDongel Amin cnm insallah benimde surekli kanamam oluyordu rahmim kisaymis bebek rahme cok yakin diye baski yapiyor diye atmislardi
GulcanDongel Esrakin benim olmadı ilk üç ay bi kere oldu ikizlerimden birini kaybetmiştim, bidaha tekinde oldu ama geçmişti iki ay rahattım bugün kontrole geldim açılma olmuş bebeğin elinin parmakları içindeydi. İnşallah serumla iyi gelir gerek kalmaz.