Alyaazehrsdt 5 aylık evliyiz kan uyuşmazlığı var ben A - eşim AB+ çocuk düşünüyoruz doktora görünmeli miyim gebelik öncesi
eylusko Alyaazehrsdt hayır doktora görünmenize gerek yok suanlik . gebe olduktan sonra doktora söyleyin yeter
Nur5 Alyaazehrsdt bziimde birimi + diğeri _ bana doktor gebe kalınca mutlaka soyle her ay göbekten iğne olacaksin ddi
-Papatya33 Nur5 kadın negatif erkek pozitifse uyusmazlık oluyor. Her ay değil. 28.haftada olunuyor. Eger öncesinde kanama lekelenme olursa test yapılıyor ona göre yapılıyor iğne erkenden. Ama 28.haftada tekrar olunuyor
Nur5 -Papatya33 biz resmi nikahimizi yapacağmiz zaman aile hekiminiz soylemisti .ve ayrıca ablamla eniştemdede vardı ablam her ay göbekten iğne oluyordu ,belki bziim riskli gebelik olacağı için böyle yada yeni sistem farkli
-Papatya33 Nur5 benim de riskliydi 10.haftamda oldum hatta. Diğeri 28.haftamda yapılacak gerek görülürse dogum dan sonra da yapılacak. Ama her ay yapıldığını sizden duydum. Demekki hastaneden hastaneye farklılık gösteriyor