nazlisamac35 Haftaya geldik çattık 3 gündür gözlemlediğim birşey var göbeğimin en alt kısmı cok yumuşak bebegin hareketleri normal ama yeri daraldigi icin sanirim eskisi kadar hareketli degil ama gobegimin alt kısmı böyle kilolu insanların yaglari sarkarya o sekilde yumuşacık bu neyin nesi anlamadım çareyi buraya sormakla buldum
nazlisamac35 minikoglumm ama bu son zamandir olan birsey bende bazısı bebek kanalı girdigi icin o sekilde felan diyor ama burda elbet bilen biri ciktigi icin butaya sormak istedim
Parinas nazlisamac35 ben bugün 34 haftada kanala girdiğini öğrendim. Gerçekten aşağıda bi yumuşama var. Normalde aksine üstü yumuşak olurdu aşağılar taş gibi olurdu. Tesadüf mü alakası var mı bilmiyorum
nazlisamac35 Parinas öncesinde böyle bir durum yoktu dediğiniz gibii sertti ama şuan normal gobek et parcasi gibi