Cansusuem Kızlar 29+2 deyim bebeğim gün içinde çok hıçkırıyor. Bu durum ciğerlerinin geliştiğinin göstergesiymiş. Ama benimki 2-3 dk değil 10 dk rahat sürüyor. Sizde de bu şekilde mi? Uzun süren ve sık olan hıçkırık sorun mudur
Umi21 Cansusuem benim kızımda cok hıçkırıklı hamileyken 10dk sürerdi şimdi 1aylik günde 2-3kere hıçkırırık tutar yine 10dk filan sürüyor