Bende yaptırdım çok pişman oldum duştayken acayip dolaşıyor önce pantene şampuanla yıkıyorum en son uçlarına saç kremi sürüp tarıyorum öyle saçım kolay açılıyor dultan çıktıktan sonrada zaten pantenin durulanmayan yine onarıcı yağını kremini falan sürüyorum iyi geliyor