Prilamin faydasını bi kac gun içmeyince anlıyorsun dank ediyor bildigin. Gece uyumadan önce mutlaka iki tane ic. Gün içinde de cok bulanirsa bi tane daha iç. Benimde öyledir cok mide bulantısı kusma yaşıyorum benim 16. Hafta da azalarak geriledi bin şükür. Ya diyordum bu ilaç bi ise yaramıyor boşuna icmiyim. Bunu dediğimde de 10. Haftaya geldim artık içim dışıma çıkmış ağzıma lokma koyamıyorum. Ay dedim bırakayım bosver. 3 gün geçti bıraktığımdan, bak içtiğim bir gram su bile mi çıkar. Günde 7 defa kusmak ne demek vucut asla asla bisey kabul etmiyor . Sonra dedim ilacın etkisi çok büyükmüş don kizim ilacına cennete dusmus gibi ol.😁 etkisini kullanırken anlamıyorsun ama bir öğün bile çıkarmadan duruyorsa bu ilaç sayesindedir. 21. Haftamdayim hala gece 1 tane kullanıyorum beni tutuyor