Elalya Doktorum 39 da alacak sezeryana salı günü gittim kansiz ciktim 12 gunum var doguma sabah aksam kan ilacı verdi kullanmam icin ozaman akadar biraz toparlanmasi gerekiyomus kanımın sizde durumlar nedir
Asrinbaby Elalya neden sezeryan canim? Aynıyız seninle ama doktorum normal için bekliyor bi aksilik olmazsa. Acaba ne zaman gelir ki ? Dün kahverengi bisey geldi tuvalette nisan mi bilemedim ama hic sancim yok.
Liladrian Elalya 12’den sonra ben de 37+2 olacağım, bir problem olmazsa yarın çatı muayenem olacak. O zaman doğumu konuşacağız inşallah.
Elalya Asrinbaby Tatlim benim ikinci cocugum ilki sezeryan o yuzden leke geldiyse neden doktora gitmedin peki
Asrinbaby Elalya kendi doktorum tatilde su anda sancı olmayınca ardından ne bileyim pek umursamadım 😊 cuma gideceğim kontrole bi kaç doğum yapan arkadaşımla da konuştum ondan pek önemsemedim
Kivanclimerve 37+2 bende 18 temmuza gun verdi doktorum bende sezeryan olucam ilk cocugumda kansizlik vardi ama cok sukur bunda yok..seker kamisi pekmezi yemistim ben kan yapiyormus