Kızlar merhaba sabahtan beri moralim çok bozuk dün doktora gitmiştim kanla idrar testi istedi bu fibrinojen yüksek çıktı biraz normal değeri 200/400iken benim 525mg/dL çıktı anlam veremedim sizdede böyle sorun oldumu bebeğin kordon bağından beslendiği için kan göndermez filan diyor araştırdığıma göre yani bebekte gelişim geriliği gibi bişey beni aydınlatırsanız sevinirim lütfen 🙏