37+1 deyim bebiş 3 haftadır kilo alamıyor hareketleri azaldı doktor çok riskli hemen yarın almalıyız dedi hiç planladığımız gibi olmadı çok stresliyim ve heyecanlıyım 12 Ağustos da ameliyat tarihimdi birden 31 temmuza alındı bana dua edin lütfen ilk doğumun